FAQ dla usługi JAMBOX Online
Co to jest JAMBOX online?
JAMBOX online to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon. JAMBOX online to coś w rodzaju cyfrowego multiroomu, z tą różnicą, że dostępna jest na ekranach innych niż ekran telewizora.
Jak korzystać z JAMBOX online?
Aby skorzystać z JAMBOX online potrzebne jest jedno z następujących urządzeń:
- urządzenie typu smartfon lub tablet,
- komputer z przeglądarką internetową
Czy usługa JAMBOX online jest legalna?
Tak. Wszystkie kanały dostępne w usłudze JAMBOX online udostępniane są na podstawie umów z nadawcami telewizyjnymi, które zawarła firma SGT S.A. operator platformy JAMBOX.
Czy istnieje możliwość korzystania z JAMBOX online, poza siecią internetową Lokalnego Operatora, np. korzystając z bezpłatnych sieci WI-Fi lub Internetu mobilnego.
Nie. JAMBOX online działa wyłącznie w ramach sieci internetowej Lokalnego Operatora, a dokładniej w ramach gospodarstwa domowego do którego dostarczana jest usługa internetowa Operatora.
Dlaczego po zalogowaniu się do JAMBOX Online widzę tylko jeden kanał?
Jeśli po zalogowaniu do usługi widzą Państwo tylko jeden kanał, najpewniej:
- w momencie logowania się do usługi JAMBOX Online nie znajdują się Państwo w zasięgu sieci Lokalnego Operatora,
- Lokalny Operator nie aktywował w ramach swojej sieci usługi JAMBOX Online,
- Lokalny Operator nie aktywował jeszcze Państwu usługi JAMBOX Online,
- nie korzystają Państwo z usługi telewizyjnej JAMBOX w zakresie Pakietu Wielotematycznego HD lub Pakietu Wielotematycznego Super HD (dotyczy tylko JAMBOX Online).
Prosimy zatem o kontakt z BOK swojego Lokalnego Operatora, aby ustalić, czy:
- znajdują się Państwo w zasięgu Jego sieci,
- Lokalny Operator uruchomił w ramach swojej sieci usługę JAMBOX Online,
- Lokalny Operator aktywował Państwu usługę JAMBOX Online.
Na ilu urządzeniach mogę jednocześnie oglądać telewizję korzystając z JAMBOX online?
JAMBOX online możesz zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w Twoim domu. Jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest tylko na jednym urządzeniu.
Mam kłopoty z odtwarzaniem telewizji w JAMBOX online. Co mam robić?
Sprawdź czy spełniasz wszystkie wymagania:
- Czy jesteś podłączony do sieci internetowej Lokalnego Operatora?
- Czy posiadasz umowę dotyczącą korzystania z telewizji kablowej z JAMBOX?
- Czy Twój Lokalny Operator udostępnił swoim Abonentom dostęp do usługi JAMBOX online?
- Czy znasz swój Numer ID lub adres e-mail oraz zdefiniowane w Web Panelu?
Dlaczego nie potrafię zainstalować aplikacji mobilnej na moim smartfonie/tablecie?
Upewnij się, że Twój smartfon lub tablet posiada zainstalowany system operacyjny Android 4.0 lub wyższy.
Dlaczego nie działa player na stronie www.jambox.pl/ogladaj?
Upewnij się, że Twoja przeglądarka internetowa obsługuje javascript i HTML5. Sprawdź również czy nie masz włączonego adblocka, jeżeli tak wyłącz go dla strony jambox.pl – nie wyświetlamy nachalnych reklam 🙂
W Internecie można znaleźć serwisy, które oferują znacznie więcej kanałów. Dlaczego w JAMBOX online liczba kanałów jest ograniczona?
W JAMBOX online liczba kanałów uzależniona jest od:
- oferty programowej z której korzystasz,
- zezwoleń od Nadawców kanałów telewizyjnych na reemisję w sieci IP, którymi dysponuje SGT S.A. operator platformy JAMBOX
Czy korzystając z JAMBOX muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?
Naszym zdaniem tak. Traktujemy oglądanie kanałów w naszej usłudze jak „zwykłe” oglądanie telewizji. Jednak jeśli płacisz już abonament za swój telewizor nie musisz rejestrować swojego telefonu komórkowego, tabletu czy komputera jako kolejny odbiornik.